Sivut

17. syyskuuta 2012

Sometimes there are days when you don't have time

Heippa!
Eli en oo oikeen hetkeen kirjotellu ku kouluun ja kaikkeen muuhun on pitäny keskittyy enkä oo aina muistanu kirjotella. Nyt on taas aikaa ja kirjottelen mikä kerkeen.
  Nyt aattelin kertoo vähän koulusta, ku mokkerina on tullu jo jonki aikaa vietettyy... Eli koulussa on paaaljon erillaisempaa ku aijemmi, johtuen yläasteesta. Enemmän läksyy, pidempii päivii ja uusii aineita. Joo, no ei ne aineet kauheesti vaikuta, mut tiiä nyt sitä...
  Meille on tulossa nyt  lokakuussa jonki verran kokeita ja en osaa muuta sanoo ku et ne pilaa mun syndet. :P Eli kokeita on enne ja jälkeen syndejen.
  Synttärit aattelin pitää varmaan keila hallissa, vaikka ketään ei ees kiinnosta :/ En oikeen tiiä ketä sinne pääsee ku oon kyselly nii kukaan ei oo ollu kovin varma asiasta.
  Näin vapaa aikaa ku miettii, nii oon ollu suurimmaks osas himas lojumas ja sit aina harkois... Harkoista mieleen tuli, et en taaskaan päässy kisajoukkueeseen. Tos vähä aika sit harkoissa tein kierteen silleen et se onnistu, se oli ihme, koska enne oon tullu sielt alas pääalaspäin ja siit ei sen enempää. Kiitos kierteen oppimisesta Vilja. :) Vilja opetti mua niiten trampal ja sie se tosiaan onnistu, ku hiffasin sen miten se tehää.
  Hmm... Se mikä mut pisti kirjottelemaan tänään oli se et mul oli hieman tylsää ja halusin kertoo koko maailmalle mun asioista.. No ei sentää, aattelin kirjotella koska yks parhaista ihmisistä oli jo monta viikkoo sit kyselly tätä ja tänään aattelin kirjotella vähän.
  Nyt siirryn tähä päivään. Tänään Koulus ei oikeen mitää erikoista tapahtunu... hmm.. ja nii. ; D Ja sit koti matkal mä kyytsäsin Merii. Meri on pidempi ku mä, nii voin uskoo et se mun kyytsäys oli aika koomisen näköstä. xd  Et sellasta... Himas vaa oon hillunu, mitäpä muutakaan. :p No mut, tolla te varmaan aika paljon kostuitte niin eipä mulla muuta nyt sitten tänään.


xoxo Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti