Sivut

10. tammikuuta 2012

My Day I

Päivä alko rennosti kivuista huolimatta ja sain laitettua kaikki koulua varten. Mun piti kävellä Dankun kanssa kouluun mut sillä kesti tulla kun sillä oli vatsa kipuja joten jouduin kävellä yksin. Kouluun kerkesin hyvin ja luistelukentällä tavoitin Mirkan ja Merin. : ) Päivä eteni normaailisti ja kuviksessa me jotain talvimaisemaa alettiin tehä. Ruokailussa Mirkalla oli kytis vuoro joten se sai parhaimman paikan ; ) Mä taas päädyin sen viereen. Välkällä hegasin Mirkan, Aaron, Jennan, Viljan, Veeran, Merin ja Topiaksen kanssa. Kun ne lähti kävelee koululle päin nii jäin viel ala-asteen pihaan. Etin Annii ja Lauraa mut en löytäny niitä. Ellan näin ja kysyin oliks se nähny niitä mut se sano et ei ollu. Lopulta löysin Ellin ja Idan joitten luo menin hetkeks juttelee. Kello 11.25 lähin välkältä hammaslääkäriin. Oottelin sielä 10 min kunnes hoitaja tuli hakemaan mua. Mulla oli kuullemma 1 alkavareikä ja olin kuullemma hyvin pessy joka päivä, vaikka olinki vaan pessy joka ilta. No sehän ei sitä tiiä x) Sitten juoksin koululle ja jatkoin kuviksen työtä. Koulun loputtuu Mirka, Aaro, Vilja, Meri ja mä mentiin luistelukentälle hegaa ja sit kohta lähettiin himaan. Meri käveli mun kaa niille ja niiltä jatkoin matkaani himaan. :) Kotona Iskä soitti ja kerto et se menis huomenna jonnekki ihmepaikkaan siellä Kiinassa. Nyt datailen ja ootan et harkat alkaa :) Ekat harkat pitkiin aikoihin <3

Kirjottelen mun päivistä viikon ajan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti